Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 19 No. 1 (2023): ARTIGOS LIVRES
Vol. 19 No. 1 (2023): ARTIGOS LIVRES
Published:
2023-01-10
Artigos Livres
Mapping of Research on Education Maker in the School Context
Douglas Carvalho de Menezes, Arlindo José de Souza Junior
1-15
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v19i1.71226
Atividades lúdicas como propostas de ensino de gêneros textuais nos anos iniciais do ensino fundamental
Dione Carlos da Silva, Cleber Cesar da Silva
1-15
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v19i1.71231
Adult education teachers and students in the pandemic context: literacy practices in analysis
Eduardo Antonio de Pontes Costa, Daniela da Silva Gomes
1-19
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v19i1.71235
Como dormem as crianças pretas?
Saberes- inquietudes - experiências para despertar
Joana Paula dos Santos Gomes de Oliveira, Milena Monteiro Silva
1-10
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v19i1.71415
Olhares juvenis sobre uma experimentação do Ensino Híbrido
Mariana da Silva Neta
1-12
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v19i1.71509
EDUCAÇÃO INFANTIL E ENSINO FUNDAMENTAL: DESAFIOS NA CONTEMPORANEIDADE
Cláudia Regina Paese, Ana Lucy Martins Cavalcante
1-16
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v19i1.71934
Ensino e alfabetização (científica) para a autonomia: estudos do pensamento político pedagógico de Jean-Jacques Rousseau.
Marília Karine de Almeida Rodrigues , Nayara Alves Silva Mendes Vilela de Sousa Brito, José Silvio de Oliveira, Edson de Sousa Brito
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v19i1.74725
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Français (Canada)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems