Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Página Inicial
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 20 No. 2 (2024): ARTIGOS LIVRES
Vol. 20 No. 2 (2024): ARTIGOS LIVRES
Published:
2024-05-10
Artigos Livres
Educational Accessibility: Technologies and Universal Design for Learning
Keli Casagrande, Leociléa Aparecida Vieira, Vera Elis Mendes
15
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v20i2.76885
Ênfase e temas policiais no telejornalismo: análise tipológica e prosódica
Carmina Borges Rodrigues, Vera Pacheco
14
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v20i2.76889
Memórias de um professor de matemática em escolas rurais no sul de Mato Grosso (1968-1978)
Lucélia da Silva Cavalcanti, Alessandra Cristina Furtado, Edvonete Souza de Alencar
17
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v20i2.76932
O Programa Nacional de alimentação Escolar (PNAE): aspectos históricos e desafios futuros
Rafaela Santos de Andrade, Christina Vargas Miranda e Carvalho
12
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v20i2.76961
A virtual learning environment as pedagogical support for organizing a subject in face-to-face mathematics teaching
Douglas Carvalho de Menezes , Douglas Marin
15
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v20i2.76998
Pedagogical Content Knowledge based on the Sustainable Development Goals
Perceptions of Pre-Service Teachers
Felipe Shibukawa Gasparini, Everton Bedin, Eduardo Miranda do Nascimento, Aline Lubyi
18
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v20i2.77000
Educação profissional e tecnológica no Brasil e integração curricular: breves considerações
Ana Paula Fernandes Klem; Thiago Soares de Oliveira
17
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v20i2.77004
África e os africanos em sala de aula: uma análise da Coleção “Aprender juntos” de história do Plano Nacional do Livro e do Material Didático (PNLD) de 2023
Alan Ricardo Duarte Pereira, Thiago Henrique Sampaio
15
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v20i2.77005
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Français (Canada)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems