Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Página Inicial
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 20 No. 1 (2024): ARTIGOS LIVRES
Vol. 20 No. 1 (2024): ARTIGOS LIVRES
Published:
2024-10-06
Artigos Livres
Aproximação à escola com pesquisa no estágio de futuros professores durante o confinamento da Covid-19: narrativas luso-brasileiras
narrativas luso-brasileiras
Rosenilde Nogueira Paniago, Teresa Sarmento, Patrícia Gouvêa Nunes
1-18
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v20i1.76884
Teleducação para impulsionar a educação permanente na atenção básica em saúde no Brasil: uma revisão sobre inciativas e desafios
CRISTINA CÉLIA DE ALMEIDA PEREIRA SANTANA, ALEXANDRE CHATER TALEB, ESTENIO DA COSTA SANTOS
1-20
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v20i1.76888
Políticas públicas para a sustentabilidade ambiental inclusiva: garantindo acesso universal a direitos e oportunidades
Helen Simone Damas Alves Pedrosa, Amanda de Oliveira Souza, Nilo Leal Sander, Heverton Eustaquio Pinto
1-16
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v20i1.76891
Urban street fairs: what does research say about the phenomenon in Brazil?
Sara Soares Costa
1-18
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v20i1.76893
Barbie Fashionistas:
the rhetoric of diversity, the models of femininity and normative aestehetic standards in the girls’ education
Hugo Vinícius Ferreira Silva, Sheila Daniela Medeiros dos Santos
1-16
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v20i1.76903
Perspectivas e desafios do diretor na inclusão escolar
Cheila Cecília Leão Ribeiro Peres, Calixto Júnior de Souza
1-11
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v20i1.76910
Large-scale evaluation:
the Paraná test and the process of commercialization of education in the state of Paraná
Ana Paula André, Pedro Alves
1-14
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v20i1.76912
An education of “I wonder” and not just “I produce”
perceptions about an EJA course integrated with EPT
Estael de Lima Gonçalves, Mara Rúbia de Souza Rodrigues Morais, Paulo Henrique de Souza
1-14
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v20i1.76934
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Français (Canada)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems